nedeľa 10. júna 2012

Raňajky do postieľky :-)

Neviem ako vy milé blogerky, ale my máme doma nedeľnú tradíciu neskorých, takmer obedových raňajok. Zvykneme vždy ísť spať neskoro a tak nedeľné polihovanie posúva raňajky na obed a obed na večeru. :-) Raňajky zväčša tvorí naša obľúbená ovsená kaša so všakovakými dochucovadlami. Ustálili sme sa na pár kúskoch horkej čokolády, škoricovom cukre a detskej výžive. A pre tie, ktoré azda ovsenú kašu nikdy nevarili, vkladám jednoduchý fotonávod.

 

Do nádoby s nepriľnavým povrchom si nasypeme ovsené vločky a zalejeme ich mliekom tak aby v ňom plávali. (Ja dávam odhadom asi dva hrnčeky vločiek na cca pol litra mlieka). Mlieka nesmie byť príliš, inak kaša bude riedka. To však môžete vyriešiť prisypaním ovsených vločiek.
 
 
Ako dochucovadlo si na kašu môžete dať skutočne všetko. Škoricový cukor, čokoláda, detská výživa, čerstvé ovocie, med, orechy, granko, zavárané ovocie. Fantázii sa medze nekladú. :-)


Kašu varíme na miernom ohni za stáleho miešania do zhustnutia. Ak je hustá, pridáme mlieko a miešaním zriedime, ak je riedka, pridáme vločky a miešame pokým nenabobtnajú. Ja mám radšej kašu redšiu, vtedy pre mňa nie je taká sýta. 



A tu už je mňamka raňajková hotová. :-)

Krásnu nedeľu a dobrú chuť vám želá

Katka!

4 komentáre:

  1. Mńamka,kaši si pamatuji z dětství..u nás se jinak každý den vstáva brzy-tak kolem sedmé,ale krásně,když nás budí malá cácorka:-)))Michaela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jú, my sme zatiaľ sami, ak nerátam našu maličkú yorkširku Essie, ktorá je zatiaľ naše bejby, ale ona sama papá aj ciká, takže bábätko bude pre nás zmena, no verím, že až sa ho raz dočkáme, bude to tá najkrajšia zmena na svete. :-)

      Katka

      Odstrániť
  2. Katušik máte u mňa na blogu ocenenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Juchúúúú!!!! Strašne sa tešíme mojka krásna!!! cmučík a len tak ďalej!!! :-)

    OdpovedaťOdstrániť