utorok 29. mája 2012

Ako nám dni plynú...

Moja balkónová radosť

Každý deň sa má človek tešiť z maličkostí. Pre každého je maličkosť čosi iné, pre mňa sú to tie úplne naj(ne)obyčajnejšie veci, napríklad moja nádherná rozkvitnutá ruža na balkóne, moja krásna princeznička Babu a levanduľka v novom črepníčku. 

Bodky bodky...


Naša Babu


A okrem písania dizertačnej práce, o ktorej som Vám už ale samozrejme písala v článku predtým, sa teraz venujem spolu s Katkou plneniu nášho spoločného veľkého sna. O tom Vám ale napíšem niekedy inokedy. Zatiaľ prikladám len jednu historickú reportážnu fotografiu (Katka s lepidlom v ruke). :-)

Sny sa plnia... :-)

Krásne dni Vám želá Dadka!

5 komentárov:

  1. Ahojky a maličkostmi naprosto souhlasím!!!Krásná růžička-má nádhernou barvičku a moc se mi líbí ten porcelánový talíř na druhé fotečce,odkud ho holky máte?Michaela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Mišik. Tuším si ho Dadka kúpila v obchode Z-Art v Bratislave (Obchodné centrum Eurovea). :-)

    Katka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásná růže!Posílám spousty pohody a sluníčka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujeme Vierik, aj my Tebe!!!!! CMUKY CMUK

    OdpovedaťOdstrániť