nedeľa 26. februára 2012

Jar aj u nás :-)



 Vonku už po zime nie je, aspoň u nás, ani zmienky. Pulty kvetinárstiev sa začínajú plniť všakovakými voňavými jarničkami a moje prvé jarničky som dostala presne na valentína od mojej spriaznenej dušičky Dadulky. 


 Môj manžel sa nedal zahanbiť a spolu s krásnym vytúženým stolčekom na Valentína mi tiež kúpil nádherné voňavé hiacintíky.



A tak som výzdobu v celom bytíku začala ladiť prezieravo do jemných jasných jarných farieb. Teraz u nás dominuje biela, ružová a modrá. :-) Niekedy si hovorím, že ten môj muž má so mnou fakt božskú trpezlivosť a nikdy mi nepovie dosť, aj keď to u nás často farbami vyzerá ako v detskej izbe. :-) Obaja sa však cítime v našom malom bytíku krásne a to je najdôležitejšie. Krásne jarné dni aj Vám moje milé!

Katka

10 komentárov:

  1. Widzę dwie śliczne laleczki Tildowe.
    Piękne mają sukienki.Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dakujeme aj my želám krásnu nedeľu!

    Katka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásny stolček od manžela a krásna dózička na čaj. Katka a Dadka máte pekný blok. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Katko a Dadko, to je tak milý článek. A vůbec celý blog je moc hezký. Jen nechápu, že jsem na něj narazila až teď! Přidávám se s nadšením k vašim fandům ;-).
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ďakujeme Vivi a Andrejka! Posnažíme sa nášmu blogu venovať viac, aby sme potešili nielen naše, ale aj Vaše krásne romantické dušičky!!!

    Katka a Dadka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásny blog ,a určite sa budem vracať pre inšpirácie.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ďakujeme Janik, budeme sa na Teba veľmi tešiť! :-)

    Katka a Dadul

    OdpovedaťOdstrániť
  8. I like flowers especially tulips! Lovely pics!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Moc hezky stolek a kyticky! Konecne tu mame jaro, preji hodne slunecnych dnu a zdravim, Monika.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Diamacra: Thanx for comment, we love it, too. :-)

    Monika: Aj my prajeme veľa slniečka!!!!

    Katka

    OdpovedaťOdstrániť