utorok 2. decembra 2014

Vianočné okná... Hmmm...Alebo výzdoby nikdy nie je dosť!

Ahojte kočky.

Tak ako každý rok oslavujem svoje 1.-decembrové narodeniny zahájením vianočného upratovania a vianočnej výzdoby. A že som si toho už za tie roky čo chodím do práce a dostávam plat nahonobila dosť! Môj muž len vzdychne a povie, že sa nám už tá výzdoba nemá kde zmestiť, lebo predstava vyzdobeného domu, ma každý rok láka k nakupovaniu a vyrábaniu nových a nových drobností, venčekov, svietnikov, saténových stúh a.... Mám už výzdoby toľko, že sme ju minulý rok presunuli z pivnice do garáže, aby sme mohli pivnicu využívať na bežné veci, lebo police začínali byť zaplnené krabicami s nápisom Vianoce a všetko čo v pivnici "má byť" sa kopilo v kútiku na sebe. No a tento rok som si uvedomila zásadnú vec. Nie, nebojte sa, nie je to, že výzdoby už je dosť a ďalšiu nepotrebujem. :-) Veď výzdoby nikdy nie je dosť! Ja som si vlastne uvedomila, že som nejako z výzdoby vyčleňovala okná, oči do duše domu... Tak som si včera večer zadala úlohu, že sa zameriam na "očum" výzdoby na internete, aby som sama dokázala vykreovať niečo vlastné. :-) Tak vám pripájam pár inšpiračných fotografií.

Keď vyrobím svoje, odfotím. :-)

Vaša Katka
















1 komentár: